Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna Forum o grach Dragon Ball
Najlepsze forum o grach Dragon Ball na konsole jak i inne platformy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LEVEL UP - pomoc przy ustawianiu "kropek"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna -> Dragon Ball Z : Budokai 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skay
SSJ4 Fusion!
SSJ4 Fusion!


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 1291

PostWysłany: Nie Sie 10, 2008 3:54 pm    Temat postu: LEVEL UP - pomoc przy ustawianiu "kropek" Odpowiedz z cytatem

W temacie wyjaśnię co da nam dołożenie "kropki" przy level up do konkretnej kategorii.
Najpierw wyjaśnię co to jest i gdzie stosujemy level up.

Level up "poziom wyżej" - uzyskujemy po uzbieraniu odpowiedniej ilości exp. w Dragon Universe oraz Dragon Arena. Proces wygląda tak:

Current Lvl - obecny poziom
Exp value - ilość doświadczenia, które już zgromadziliśmy
To next level - ilość doświadczenia potrzebnego, aby uzyskać następny poziom

Dostajemy daną ilość punktów którymi zwiększamy zdolności naszej postaci. Maksymalnie możemy dodać 20 punktów do konkretnej rubryki.

Dokładanie punktów do konkretnej zdolności:
Health - Dodanie punktu do health zwiększa pasek życia u naszej postaci. Jeden pasek życia to 1000 hit points. Standardowo każda postać ma 3 paski życia czyli 3000 hit points.

Dodanie punktu do health ( mniej więcej ) zwiększa nam health ( życie/zdrowie ) o 200 hit points. Z 20 punktami przy health nasz postać ma 7000 hit points. To znaczy że z 20 punktami pasek życia zwiększa się o 133%.

KI - Ki to twoja energia. Zawsze kiedy używasz specialnych ruchów, teleportów pasek Ki zmniejsza się o daną wartość. Dokładanie punktów do KI nie zwiększa obrażeń zadawanych przez podstawowe ataki ki! KI tylko redukuje komsumpcje tej energi.

Mając 20 punktów redukuje użycie KI o 1/3.
Dla przykładu: Do użycia teleport dodge ( teleport za plecy przeciwnika a następnie silne uderzenie ) potrzebujesz trzech pełnych pasków KI,
z 20 punktami w KI ten ruch weźmie 2 pełne paski ki.
Zależnie od postaci w walce występują duże paski ki które ładują sie same aż osiągną max oraz małe paski ki które po naładowaniu maleją/spadają w dół..
Z 20 punktami te małe paski maleją nadal ale o połowę wolniej.

Attack - rubryka odpowiedzialna za zadawanie obrażeń atakami nie tylko wręcz. Dodanie punktu do Attack zwiększa zadawane obrażenia o 5 %. Przy 20 punktach w Attack ataki zwiększają swoją moc o 100%, atak który brał 500 damage ( obrażenia ) teraz zabiera 1000 damage.

To wpływa na wszystkie twoje zadawane obrażenia, special moves i ultimate też!

Guard - Od Guard zależy jaką ilość obrażeń dostajesz. Guard wpływa na ilość otrzymywanych obrażeń nawet kiedy nie trzymasz bloka!!
Dodanie punktu zwiększa twoją defensywe o 5%. Czyli 2.5% obrażeń jest redukowane!

Z 20 punktami twoja defensywa podwaja się. Znaczy że każde ataki są ucięte o połowę!
Mówię ,że gdy ktoś wywołuje u ciebie 20 damage za jednym ciosem, z maxymalną ilością punktów obrażenia będą wynosiły tylko 10 damage!

Arts - punkty dodawane tu zwiększają obrażenia zadawane przez twoje Death Moves ( jak kamehameha ) oraz twoje Ultimate attacks! Tak... Attack też to robi... Arts to droga do podniesienia twoich specjalnych ataków.

Z jednym punktem obrażenia zwiększają się o 2.5 %, z 20 punktami obrażenia zyskują +50%.

Dla przykładu: Saibaman's Acid attack zabiera przeważnie 250 damage, z 20 punktami przy arts będzie on zabierał 375 ( zwrosło o 50 % )

Ability - to jedno z najbardziej pytanych rzeczy jeśli chodzi staty. To co ability robi to zwiększanie efetywności itemu który zapakowaliśmy do postaci. To nie tylko włącza itemy których używamy poprzez naciśnięcie X i dół, dół... To także zawiera itemy z equipment strony, takie jak Old Style Armor, czy Potential. Przy użyciu itemu na X i dół dół zwiększa się o 30%.

COM - ta opcja zwiększa możliwości twojej postaci kiedy to kontroluje nią komputer. Com nie dodaje żadnego efektu, kiedy ty kontrolujesz swoją postacią.

Ilość Pkt
0 - 5 COM = bardzo słaby - słaby
10-15 COM = średni - silny
15-20 COM = silny - bardzo silny

-------------------------------------------------------------------------------------
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
siwykoks3007
Super Nameczanin
Super Nameczanin


Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 249

PostWysłany: Pon Gru 27, 2010 9:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dużo mi wyjaśniełęś dzięki
_________________
This is Sparta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dase
Mistrz sztuk walk
Mistrz sztuk walk


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 37

PostWysłany: Sro Cze 29, 2011 6:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Założę się, że bardzo mała liczba graczy korzysta ze statystyk "COM", no bo po co to komu? Gre się raczej kupuje po to, by samemu pograć (ew. ze znajomymi). Zbędny dodatek.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna -> Dragon Ball Z : Budokai 3 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum