|
Forum o grach Dragon Ball Najlepsze forum o grach Dragon Ball na konsole jak i inne platformy.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martinez DRAGON BALL MASTER
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1644
|
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 12:45 pm Temat postu: mój prywatny ranking gier 1-30 |
|
|
Przeglądając pewien blog z prywatnym rankingiem gier postanowiłem że zrobię swoje własne zestawienie hiciorków które ograłem na przestrzeni 25 lat , tak gram od piątego roku życia i jak na razie nie zamierzam przestać , na starość zrobiłem się trochę marudny i wole grac często w gry retro ale to chyba normalne w tym wieku
30 -Bothers:A Tale of Two Sons(ps3) wspaniała baśniowa przygoda,piekne widoki i poruszające sceny to własnie lubie
29 -3D Dot More Heroes(ps3) hołd dla 8 bitów i starszych odsłon Zeldy , niestety gra olana przez graczy
28 -Punch-Out1-3(nes,snes,wii) boks na wesoło,co kilka lat odswiezam sobie jakas częśc i bawie sie jak kiedyś
27 -Binary Domain(ps3) jedna z lepszych strzelanek tpp w jakie grałem na ps3,fajna fabuła,dobra grafika i ogromni bossowie a to lubie niestety gra została olana przez wiekszośc graczy
26 -Dino Crisis 2(psx) pomimo że zmieniono troche koncept gry i seria poszła bardziej w kierunku akcji to własnie tą częśc uważam za najlepszą
25 -Tobal 2(psx) bardzo niedoceniona bijatyka od kwadratowych do której często wracam
24 Gears of War(x360) świetna seria i jak dla mnie to największy atut x360 , jak pierwszy raz zobaczyłem jedynke to szukałem kopary na podłodze
23 -Motorstorm Pacyfic Rift(ps3) jak dla mnie najlepsze wyscigi na ps3,ostra grafika,niesamowita predkość i zajebisty soundtrack
22 -Amplitude(ps2) co tu tu duzo gadać , jak dla mnie najlepsza muzyczna gra jaka powstała i nawet dj hero tak mnie nie wciagneło jak amplitude
21 -Castlevania:The New Generation(smd) dla mnie klasyk i najlepsza castlevania 2d jaka powstała i snesowa super castlevania moze sie schować, gra posiada najlepszy soundtrack z wszystkich gier na smd
20 -Fatal Frame1-3(xbox/ps2) uwielbiam azjatyckie horrory a seria fatal frame jest dla mnie najstraszniejsza jesli chodzi o te klimaty , niestety w częsci na wii nie grałem(narazie)
19 -Star Fox Adventures(gc) świetna platformówka z piekna grafiką i ostatnia wielka gra od Rare
18 -Dead Space(ps3) ta gra mnie dosłownie zniszczyła do tego stopnia że grałem w nią po pół godziny i musiałem robic przerwy niestety kolejne części były coraz słabsze
17 -Tekken 3 i 5(psx,ps2,ps3) uwazam te dwie części za najlepsze,grało sie w to miesiącami dzien w dzień ,wygrałem nawet 2 turnieje ,nowe częsci sa dla mnie zbyt chaotyczne i kolorowe
16 -GOD of War seria(psp,ps2,ps3) choć seria od pierwszej częsci praktycznie sie nie zmieniła to mi to jednak nie przeszkadza,uwielbiam kratosa i dla mnie to najlepszy slasher
15 -New Super Mario Bros(wii) uwielbiam nintendo że potrafi przeniesc klimat z dawnych czasów do nowych gier,grajac w NSMB czuje sie jak dzieciak
14 -Resident Evil 1-3(psx) absolutny klasyk , niezlicze ile razy przeszedłem poszczególne częsci,rozwiązania niektórych zagadek mam w głowie do dziś,a RE2 przeszedłem kiedys bez karty pamięci
13 -Sonic The Hedgehog1-3(smd) lubie rózne gry z sonicem , szczególnie te ostatnie zasługuja na pochwałe jednak najlepsze części dla mnie to te z ery 16 bitów
12 -Uncharted1-3(ps3) dla tej gry kupiłem ps3 i sie nie zawiodłem , psiaki znowu dali rade
11 -Ico & Shadow of The Colossus(ps2/ps3) takich gier jak ico i sotc jest bardzo mało i nie wszyscy umią je docenić ja zakochałem sie w nich od pierwszego wejrzenia
10 -Tony Hawk Pro Skater 2(psx,dc,xbox) najlepsza częśc serii i chyba najlepsza gra sportowa w jakie w zyciu grałem, z braciakiem katowalismy ja miesiącami na psxa,póżnie na makaronie a na koncu pykalismy w dopasiona wersje na xboxa , wersja hd jest ładna ale schrzanili całą fizyke
09 -Rez(dc/ps2) po recenzji kaliego ktory wystawił grze 9 , wsumie nie wiedziałem czego sie spodziewac po tej grze ale jak zagrałem to przepadłem,a ostatni level to mistrzostwo świata
08 -Super Mario Galaxy1-2(wii) nintendo po raz kolejny pokazało klase , ja nie wiem skąd oni biorą te wszystkie pomysły
07 -Crash Team Racing(psx) ile ta gra zabrała mi zycia tego nie wie nikt ,w to mozna grac bez końca a miód az wylewa sie z ekranu,niedawno kupiłem w ps store na ps3 i w dwa dni zaliczyłem gre na 100% kozak
06 -The Legend od Zelda Skward Sword(wii) kolejna zelda i kolejne arcydzieło od nintendo , jedna z najładniejszych gier na wii
05 -The last of Us(ps3) Naughty Dog pokazało że potrafi robic powazne dorosłe gry i do tego ta grafa ,po tej grze wszystkie wydaja sie jakies brzydkie
04 -Resident Evil(gc) Capcom pokazało jak powinien wygladac prawdziwy remake , najlepszy resident jaki powstał
03 -The Legend of Zelda Wind Waker(gc) najlepsza Zelda jaka powstała , piekna grafika i wspaniała przygoda , w to mozna grac bez końca,w wersja na wiiU nie grałem ale napewno kiedys znajdzie sie w mojej kolekcji
02 -Crash Bandicoot1-3 Crash Bandicoot1-3(psx) maskotka pierwszego playstation i najlepsza platformówka na tą konsole,grałem na psxa,teraz gram na psp i ps3 i wiem ze nigdy mi sie nie znudzi , najlepsza seria Naughty Dog
01 -Super Mario Bros1 i 3(nes) wybór nie mógł być inny , jedynka mariana to pierwsza gra która przeszedlem samodzielnie(miałem 6 lat)i mozna powiedziec że mam w niej platyne,jakis rok temu na imprezie wygrałem zakład że przejde ją bez skuchy(uzywałem skrótów)i wygrałem flache,co do super mario bros 3 to jak dla mnie ta gra wyprzedziła swoje czasy i jest znakomita nawet dzisiaj
tak o to przedstawia sie mój ranking obejmujacy moje hobby na przestrzeni 25 lat,za 25 lat stworze kolejny
do rankingu nie załapaly sie a są bliskie memu sercu : MGS(psx,gc),ChronoTrigger(snes,psx,ds),Zelda minish cup(gba)Turtles 2 i 3(nes),Mortal Kombat 2(smd,arcade)Blur(ps3)Metroid trylogy(wii) |
|
Powrót do góry |
|
|
mmmtx SSJ4 Fusion!
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1278 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob Sty 25, 2014 5:02 pm Temat postu: |
|
|
no no widze troche tych gier przeszedles jak zobaczylem miejsce 11 i 16 to az zatesknilem za swoim PS2, ktorego juz nie mam, Tekken to fakt skonczyl sie juz tak naprawdę dawno temu, Crash, Sonic, Mario to tytuly ktorymi zagrywalem sie w dziecinstwie zazdroszcze ci tego upodobania Residenta, bo do mnie jakos on nigdy nie przemiawial, a to, ze przeszedles bez karty pamieci to jest godne podziwu z kolei podsunales mi tez pomysl zeby zagrac znowu w gears of war ja osobiscie nie potrafilbym stworzyc takiego rankingu, z jednej strony przez to, ze nie mam takiego doswiadczenia, a z drugiej to nigdy jakos nie moglem wybrac ktora gra byla ta moja ulubiona |
|
Powrót do góry |
|
|
BeastUSSJ Administrator
Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 2614
|
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 11:38 am Temat postu: |
|
|
Gratuluję, sam nie wiem czy potrafiłbym uporządkować swoje top 30, ponieważ dużo gier wspominam bardzo dobrze, niektóre z dobrym przyjacielem i może dlatego ocena by wzrosła. _________________ <a href="http://eu.playstation.com/psn/profile/TheBeastUSSJ/"><img src="http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/TheBeastUSSJ.png" border="0" /></a>
How could I let this happen to my son? He has sacrificed everything for me! And I have done nothing but ignore him! No! I won't give up on him! There is still time to change things!...........WHAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
PowerIsBack Mystic Saiyan
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 567
|
Wysłany: Pon Sty 27, 2014 4:49 pm Temat postu: |
|
|
19. Gears of War - grałem tylko w 1, ale przeszedłem kilka razy z wielką przyjemnością, gdyby nowsze wychodziły na komputer, z chęcią bym zagrał, bo nie mogę grać w takie gry na konsolach, odpychają mnie i psują radość z gry
18. Tony Hawk Underground 2 - jedna z moich ulubionych gier, jak byłem młodszy, na początku praktycznie w ogóle nie potrafiłem w to grać, ale jak się nauczyłem, to mogłem przez cały dzień siedzieć i sklejać combosy.
17. Left 4 Dead - według mnie gra teoretycznie przeciętna, ale wciągnęła mnie na tyle godzin, że musiałem ją wpisać ...
16. World of Warcraft - fakt, grałem tylko na prywatnych serwerach, ale z kolegami grało się spoko, Lineage 2 jak dla mnie lepszy (oczywiście, większość może się o to pokłócić), ale WoW daje radę.
15. Gothic - w 1 i 2 grałem baaardzo dużo, więc zasługuje na to miejsce, 3 trochę gorsza, ale daje radę, a nowszych części nie uznaję ...
14. Counter Strike 1.6 - mimo iż teraz nie przepadam, to w końcu grałem w to tyle, że musiałem go zapisać.
13. Quake 3 Arena - no jak byłem młodszy to grałem nałogowo z kolegami, więc musiał się tu znaleźć
12. Naruto Shippuuden Ultimate Ninja 2 - mam nowsze części, ale w tą grałem najwięcej przez internet i najlepiej ją wspominam, gdyby jeszcze nie Ci chamscy spamerzy Deidarą ...
11. Dragon Ball BT3 i Budokai 3 - BT3 moja ulubiona gra z PS2, Budokaia 3 mam z HD Collection na PS3 i gra się przyjemnie, szczególnie, że na next geny zostały tylko crapy ...
10. Call of Duty 4 Modern Warfare - jeden z najlepszych fps'ów, o ile single tak jak w każdym fps'ie do mnie nie przemawiał (po prostu mnie nudzi), tak multiplayer był super.
9. Dragon Age - 1 z dodatkiem była super, trochę się nagrałem, 2 trochę gorsza, ale mimo wszystko coś w sobie miała, że mnie przyciągnęła.
8. Fifa - podobnie jak LoL, niby przeciętna, ale trym Ultimate Team wciąga.
7. League of Legends - gra teoretycznie przeciętna, ale jednak wciągnęła mnie na maksa, gdybym jeszcze się tak nie denerwował
6. Skyrim - z Elder Scrolls'ów grałem jeszcze tylko w Obliviona, ale Skyrim jest poprostu wyk*rwisty. Jedna z najlepszych gier single player (jak dla mnie).
5. Dark Souls - jedna z cięższych gier, a takie bardzo lubie, mimo iż jest dosyć krótka, chce się grać ten kolejny raz i do tego postać możemy zbudować tak jak my tego chcemy, nic nie jest narzucone. A niedługo wychodzi 2
4. Wiedźmin - 1 i 2 jak dla mnie tak samo super, jedną i drugą przeszedłem kilka razy, niestety 2 trochę za krótka, a teraz czekam cierpliwie na trójeczkę
3. Diablo 3 - zaraz po 2-ce, bo wciągnęła mnie, ale 2-ka mimo wszystko lepsza i skrzywdziłbym ją, gdyby 3-ka była przed nią.
2. Diablo 2 LoD - w końcu drugie miejsce, więc jedna z moich ulubionych gier, przesiedziałem w niej wiele godzin, więc musiała się tu znaleźć.
1. Lineage 2 - od 3 klasy podstawówki w to gram, więc zasługuje na 1-sze miejsce
Jest tylko 19, bo według mnie, ze wszystkich gier jakie ograłem, tylko one zasługują na jakieś wyróżnienie. Opisy może trochę ubogie, ale nie jestem w tym dobry
Tak, dopisałem jeszcze 2, dlatego zedytowałem, bo zapomniałem o 2 ostatnich xP _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|