Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PowerIsBack Mystic Saiyan
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 567
|
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 9:07 pm Temat postu: |
|
|
Króliczek - bekowny film xD
American Pie 1-6 chyba każdy zna ;]
Harold - bardzo śmieszny film, a szczególnie wygląd Harolda ;d. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
skay SSJ4 Fusion!
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 1291
|
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 7:17 pm Temat postu: |
|
|
Robin Hood
Zatrute Pióro _________________ "Ludzie nie s? równi. Jedni narodzili si? m?drzejsi, pi?kniejsi lub w rodzinach o lepszej pozycji. Inni, dla odmiany, przyszli na ?wiat s?abi na ciele lub na umy?le i z nielicznymi – je?li jakimikolwiek, uzdolnieniami. Wszyscy ró?nimy si? od siebie. Zaiste, dyskryminacja jest esencj? naszego istnienia. St?d bior? si? wojny, przemoc i niepokoje. Nierówno?? nie jest z?a. Równo?? jest." |
|
Powrót do góry |
|
|
maciek666 Super Saiyan 4
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 772
|
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 10:18 am Temat postu: |
|
|
Ostatnio to Tekken, Legion, Ksiega ocalenia, Hot tub time machine (jutro będzie futro) _________________ DBZ AND NARUTO FOREVER !!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Sala8 Ultra Super Saiyan
Dołączył: 26 Lis 2009 Posty: 296
|
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 11:43 am Temat postu: |
|
|
Ostatnio Oko,Zakonnica i REC REC2!!! _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
martinez DRAGON BALL MASTER
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1644
|
Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 9:23 am Temat postu: |
|
|
maciek666 ten spartakus to naprawde super film ale jest tylko 10 odcinków i czekam na kolejna serie bo koncówka była ciekawa |
|
Powrót do góry |
|
|
mmmtx SSJ4 Fusion!
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1278 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob Lip 30, 2011 10:38 pm Temat postu: |
|
|
Naprawdę polecam film Tożsamosc. Mi on strasznie przypadl do gustu, a tak to jeszcze widzialem Sucker Punch i najnowszego Pottera xD
@up - ja ogladalem tylko kilka odcinkow Spartakusa i musze stwierdzic ze serial jest genialny, zwlaszcza biorac pod uwage to, ze fascynuje sie tamtymi czasami |
|
Powrót do góry |
|
|
martinez DRAGON BALL MASTER
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1644
|
Wysłany: Nie Lip 31, 2011 7:13 am Temat postu: |
|
|
Transformers 3
Sucker Punch - strasznie powalony film
Gran Torino -polecam
po wypłacie wybieram sie na geneze planety małp |
|
Powrót do góry |
|
|
mmmtx SSJ4 Fusion!
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1278 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob Lis 12, 2011 8:01 pm Temat postu: |
|
|
Pora odswiezyc temat:
-Bad teacher - nawet fajna komedia
-Friends with benefits - jedna z lepszych komedii w ostatnim czasie
-Thor - wiele nie oczekiwalem po tym filmie, a jednak pozytywnie mnie zaskoczyl
-Super 8 - i tu sie troche zawiodlem, aczkolwiek nawet interesujacy film |
|
Powrót do góry |
|
|
martinez DRAGON BALL MASTER
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1644
|
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 12:21 pm Temat postu: |
|
|
avangers - jeden z lepszych filmów z bohaterami marvela
men in black 3 - gorszy od poprzenich częsci
a w domu oglądam z zona rodzine soprano |
|
Powrót do góry |
|
|
mmmtx SSJ4 Fusion!
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1278 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 3:01 pm Temat postu: |
|
|
Avengers-rowniez ogladalem, przyjemny dla oka
Podroz na tajemnicza wyspe - ciekawy film, aczkolwiek przewidywalny
John Carter - swietny film, czekalem na niego dlugo i bylo warto
Social Network - no to akurat nowy film nie jest, aczkolwiek calkiem ciekawy, zwlaszcza dla posiadaczy facebook'a
Underworld Awakening - wolalem starsze czesci, lecz ta odslona tez calkiem fajna
Mission Impossible Ghost Protocol - tego raczej nie trzeba opisywac, poprzednie czesci ogladal pewnie kazdy, a w tej mamy rowniez do czynienia z gadzetami rodem z sci-fi oraz masa wybuchow
@edit
musze jeszcze dodac do polecanych 1 serial, a mianowicie Gra o tron, naprawde jest to swietnie spedzony czas, nie ma nawet jak sie nudzic ogladajac go |
|
Powrót do góry |
|
|
ShiLLe Główny Administrator
Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 1011
|
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 9:11 pm Temat postu: |
|
|
Dyktator - Nawet dobra komedia, która potrafi rozbawić widza swoją głupotą.
Epoka Lodowcowa 4 - Nie odbiega od poprzednich części.
United (2011) - Świetny film o Manchesterze United, który przedstawia tragedie z Monachium i wydarzenia otaczające lecz wszystko na wydarzeniach autentycznych. Jako fan United troszkę mi żal, że zobaczyłem ten film dopiero po roku od ukazania się. POLECAM go każdemu nawet osobom, które nie przepadają za piłka czy Manchesterem gdyż ukazuję wielką tradycje tego klubu, która powinni znać wszyscy szanujący się obserwatorzy piłki europejskiej czy angielskiej. |
|
Powrót do góry |
|
|
mmmtx SSJ4 Fusion!
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 1278 Skąd: Augustów
|
Wysłany: Sob Sty 11, 2014 11:33 am Temat postu: |
|
|
odswieze temat
Ostatnimi czasy ogladalem Kapitan Phillipsa, przyznam, ze dobry film, milo bylo zobaczyc starego, dobrego Toma Hanksa
Elizjum-lubie taki klimaty w filmach, ale akurat ten podobal mi sie srednio, nie byl jakis zly, ale tez mnie niczym nie zachwycil
Wolverine - dopiero niedawno go obejrzalem i coz mozna powiedziec, film fajny, do tego akcja dzieje sie w Japonii, ktora zawsze budzi we mnie zainteresowanie
A w świeta ogladalem Kevina samego w Nowym Jorku
Oprocz filmow zabralem sie ostatnio za ogladanie serialu Homeland. Swietny serial polecam kazdemu, kazdy odcinek ogladalem z przyjemnoscia. Caly czas trzyma poziom.
Edit: zapommnialem dodac Igrzyska Smierci 2 - pierwsza czesc jak dla mnie byla lepsza, ale ta rowniez mi sie spodobala, teraz zabieram sie za ksiazki
Ostatnio zmieniony przez mmmtx dnia Nie Sty 12, 2014 11:31 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BeastUSSJ Administrator
Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 2614
|
Wysłany: Nie Sty 12, 2014 12:38 am Temat postu: |
|
|
Wolverine - Łykam chociaż dużo się nie spodziewałem, film ma dobre momenty.
47 Roninów - W 3D może nie powala efektami ale stary Keanu daje wciąż radę i nie jest to kolejna powtórka z serialu.
Igrzyska Śmierci 2 - Gdyby nie opinia i namowa rodziny nie poszedłbym do kina na 1-kę, 2 nie tak dobra ale trzyma historię w kupie.
The man of steel - Lubię bohaterów DC, a reboot jest naprawdę dobry i świetnie opowiada historię Clarka. _________________ <a href="http://eu.playstation.com/psn/profile/TheBeastUSSJ/"><img src="http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/TheBeastUSSJ.png" border="0" /></a>
How could I let this happen to my son? He has sacrificed everything for me! And I have done nothing but ignore him! No! I won't give up on him! There is still time to change things!...........WHAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
PowerIsBack Mystic Saiyan
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 567
|
Wysłany: Nie Sty 12, 2014 2:48 pm Temat postu: |
|
|
Ostatnio obejrzałem Być jak Kazimierz Deyna. Chyba tak ... Ale szczerze mówiąc nic ciekawego, chociaż w sumie nie oczekiwałem od tego filmu nie wiadomo czego. No i obejrzałem sobie jeszcze dla przypomnienia Chłopaki nie płaczą i Poranek kojota.
Aa i mi się przypomniało, kolega mnie namówił na Rycerzy Zodiaku, ale po obejrzeniu 19 odcinków ch... mnie strzelił i zastanawiam się jak ja to mogłem oglądać jak byłem mały ... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
egwetorek Robak
Dołączył: 01 Kwi 2016 Posty: 1 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią Kwi 01, 2016 1:33 pm Temat postu: |
|
|
Po premierze filmu Kapitan Ameryka Wojna Bohaterów polecam go każdemu, nie tylko fanom Kapitana _________________ Nie masz pomysłu na ciekawy film? Kilknij www.ogladaj24filmy.pl i oglądaj! |
|
Powrót do góry |
|
|
|