Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna Forum o grach Dragon Ball
Najlepsze forum o grach Dragon Ball na konsole jak i inne platformy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Powers (with a non-constant ssj multiplier)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna -> Dragon Ball Z : Budokai 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
breckjensen
Robak
Robak


Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 1

PostWysłany: Sob Paź 14, 2017 1:29 pm    Temat postu: Battle Powers (with a non-constant ssj multiplier) Odpowiedz z cytatem

Hello Everyone,

So this is a battle power list in which the SSJ multipliers will depend upon the story implications, and won't just be a 50x constant thing, which I think it's a best approach when making BPs. The multipliers should be adjusted to fit the story implications, not the contrary, although I do get that having ssj as <<< 20x [or even 10x] may rise the "why didn't Goku use the Kaioken x10 or x20 amplification" question.

Any Idea , Suggestions would be appreciated,

Thanks,

I didn't find the right solution from the internet.

References:http://dbzf.co.uk/topic/10017101/1/

whiteboard animation
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach Dragon Ball Strona Główna -> Dragon Ball Z : Budokai 1 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum